ik ben nieuw bij FM14, het gaat echter wel al 3 seizoenen goed met mijn team, toch vraag ik me een aantal zaken af:
1) hoe kan het dat een goede speler die ik kocht (potentieel 4 sterren) plots het volgende seizoen maar potentieel 3 sterren meer heeft? (het verslag komt van dezelfde persoon)
2) hoe lang duurt het eer jonge spelers hun niveau verhoogd? Ik heb potentieel 5 sterren zitten in B-team maar zijn huidig niveau blijft op 1 ster staan, of is het zo dat het huidig niveau enkel kan stijgen als de speler mag meedoen in het eerste elftal?
alvast bedankt!!!
1) hoe kan het dat een goede speler die ik kocht (potentieel 4 sterren) plots het volgende seizoen maar potentieel 3 sterren meer heeft? (het verslag komt van dezelfde persoon)
2) hoe lang duurt het eer jonge spelers hun niveau verhoogd? Ik heb potentieel 5 sterren zitten in B-team maar zijn huidig niveau blijft op 1 ster staan, of is het zo dat het huidig niveau enkel kan stijgen als de speler mag meedoen in het eerste elftal?
alvast bedankt!!!
spelers potentieel
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire