elk seizoen vraag ik aan het bestuur om uitbreiding van jeugd en training te doen, elk seizoen staan ze het toe, maar tegen het einde van het seizoen wordt alles stilgezet wegens gebrek aan geld.
er bestaat echter geen optie om het volgende seizoen te vragen verder te bouwen, maar wel kan ik het opnieuw aanvragen, met als gevolg dat er ondertussen 3 jeugd en 3 training uitbreidingen op ergens onderweg staan
weet iemand hoe dit werkt? of beginnen de werken gewoon opnieuw vanaf er terug geld is?
thx
er bestaat echter geen optie om het volgende seizoen te vragen verder te bouwen, maar wel kan ik het opnieuw aanvragen, met als gevolg dat er ondertussen 3 jeugd en 3 training uitbreidingen op ergens onderweg staan
weet iemand hoe dit werkt? of beginnen de werken gewoon opnieuw vanaf er terug geld is?
thx
uitbreidingen jeugd en training
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire